niedziela, 8 marca 2015

Prezent na Dzień Kobiet

Wszystkiego Najlepszego Drogie Panie!
Ależ pogoda przygotowała dla nas słońce na tą okoliczność :) Wiosna w najpiękniejszym wydaniu!
...więc i ja jeszcze coś dorzucę od siebie.



Miałam ostatnio przyjemność i zaszczyt popracować sobie z bazami ze Świata Koralików i opracowałam schematy z wzorami, z których możecie teraz skorzystać.

Zapraszam pod link Schematy na bransolety na bazach o średnicy 60mm

Każda z bransolet jest inna, każda utrzymana jest w żywiołowej kolorystyce :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
A oto jak się prezentują.

...tą ze zdjęcia poniżej chyba zatrzymam dla siebie ;)



Jak to u mnie ;) przygotowałam kilka schematów patchworkowych:









Powstała też jedna krata:



...jedna tęcza:




...i taka oto najwęższa, która stanowi idealne zestawienie z jakąkolowiek szerszą bransoletą.



To, ile czasu zajęło mi opracowanie tego tutorialu, niech pozostanie moją słodką tajemnicą :) ...bo chwalić się niestety nie ma czym.
Mam nadzieję, że wzory się Wam spodobają i z przyjemnością skorzystacie z tego opracowania.

Będę też bardzo wdzięczna wszystkim, którzy swoje refleksje na ten temat pozostawią w formie komentarza pod postem ;) Miłego Święta!

21 komentarzy:

  1. No to chyba w końcu dostałam kopa, żeby się za moje bazy zabrać :D Leżą ichyba już rdzewieją, nawet nie pamiętam jakie mam rozmiary :) Napracowałaś się nie ma to tamto :) Myślę, że skorzystam z Twoich wzorów i na pewno dam znać jaki efekt! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...oj, to prawda. Opracowanie graficzne, czyli tak naprawdę zrobienie rysunku z opisaniem numerów kolorów, było potwornie żmudnym zajęciem i zajęło mi zdecydowanie więcej czasu niż samo wydzierganie tych bransolet. Mam nadzieję, że te schematy będą dostatecznie czytelne.
      Bardzo się cieszę, że masz zamiar z nich skorzystać. :) Z niecierpliwością czekam na efekty. Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. bomba! :) chętnie zajrzę po schematy jak już domówię bazy :)

    P.s przy okazji zapraszam na bloga Pomorze Craftuje :) Byłoby miło znaleźć Ciebie w bazie ;)))

    http://pomorze-craftuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Ogromnie mi miło!
      Dzięki za zaproszenie Pomorska Kumpelko ;)

      Usuń
  3. Od dawna podziwiam Twoje prace, a tymi bransoletkami nie mogę oczu nacieszyć. I do tego prezent w postaci wzorów. Jesteś wielka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dzięki! ...ależ motywują mnie takie komentarze :)
      Mam nadzieję, że skorzystasz z tych schematów, i że nie zniechęci Cię ilość użytych kolorów. Miło mi też będzie, jak pochwalisz się swoją wersją, jak już powstanie.

      Usuń
  4. Prześliczne bransoletki :) Podziwiam to, jaki nakład pracy włożyłaś w opracowanie tutoriali i schematów - z pewnością jednak trud zostanie wynagrodzony poprzez pełne ochów i achów zachwyty koralikomaniaków, do których z przyjemnością się przyłączę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że faktycznie pojawią się osoby chcące skorzystać z tych wzorów.

      Usuń
  5. Miałabym poważny problem, gdybym musiała wybrać jedną. Każda jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Obserwując Twoją mrówczą pracowitość - myślę, że przerobiłabyś wszystkie te wzory w jeden dzień!

      Usuń
  6. Przepiękne są. Każda na swój kolorowy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tutorial jest genialny. Aż trudno sobie wyobrazić ile to zabrało czasu. Podziwiam Twoje kolorowe prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Ogromnie mnie cieszy komentarz od Ciebie :)

      Usuń
  8. Mnie również podobają się wszystkie bez wyjątku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam kolorowo!

      Usuń
  9. Barnsoletki prezentują się okazale. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zachęcam do skorzystania z tego tutka ;)

      Usuń
  10. Śliczne, podziwiam za cierpliwość :)
    Świetne wzory, najbardziej spodobała mi się szeroka patchworkowa, ale każda pozostała taka samo fajna :)
    Tutorial ... brak słów, nawet sobie nie wyobrażam ile czasu musiało Tobie zająć stworzenie go :)
    Zdecydowanie zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i miło mi powitać tak kreatywną osóbkę! :)

      Usuń